Logo si Design Interior.ro
  • Acasa

Noutati in domeniu

LOGO-URILE PENTRU A 150-A ANIVERSAREA A CANADEI SUNT TESTATE INAINTEA EVENIMENTULUI DIN 2017.

Guvernul Federal deja testeaza logourile pentru aniversarea a 150 ani a nasterii statului, in conformitate cu un raport al Departamentului Canadian al Patrimoniului. Canada doreste un simbol care sa reflecte mandria, sarbatoarea, unitatea,

exemple de logo si multi-culturalismul pentru aniversarea ce va veni. Desi mai sunt cativa ani, guvernul canadian pregateste deja identitatea vizuala si campania publicitara pentru evenimentul din 2017. Rezultatele focus-group-urilor au fost facute publice. Proiectul de cercetare, realizat de INS Canadian Facts Inc. la un cost de 40.000$, a fost testat pe grupuri unde canadienii au fost chemati sa evalueze cele cinci concepte. Frocus-group-urile din Montreal, Mississauga (Ontario) si Chilliwack (British Columbia) au realizat un echilibru de persoane pe sexe, venituri casnice si origini etnice. Niciunul din concepte nu a fost clar invingator, dar anumite calitati au fost consistent evidentiate, incluzand cele simbolizand celebrarea si diversitatea.

Acesta este considerat a fi modern, cu un design clar, dar unora nu le-a placut culoarea logo-ului spunand ca simbolizeaza Statele Unite, iar altii au afirmat ca seamana ca un puk de hockey.

Multa lume a simtit ca scutul simbolizeaza forta, securitate si mandrie. Altii cred ca simbolizeaza agresiune si militarism.

Aceasta simpla frunza de artar rosu-alb a adus multe voturi pentru ca se identifica cu Canada si pentru ca aduce aminte cu nostalgie de echipa de hockey a Canadei din 1972. Totusi a fost criticata ca fiind anosta si nu prea moderna. A fost pretuita pentru ca inspira o dispozitie de sarbatoare, dar unora nu le-a placut intrucat le aduce aminte de Disneyland sau de Canada Wonderland.

Unora le place intrucat frunzele de artar reprezinta cele 13 provincii si teritorii, simbolizand in acelasi timp unitatea, altii il gasesc prea demodat, searbad si confuz.

SURSA: http://www.cbc.ca/news/politics/ /04.12.2013/



MAGAZINELE APPLE DIN INTREAGA LUME AU COLORAT LOGO-UL IN ROSU.  Magazine Apple

“Noi sarbatorim 1 Decembrie, ziua mondiala de lupta impotriva SIDA, prin colorarea logo-ului nostru in rosu. Impreuna putem obtine o generatie libera de SIDA.” – a afirmat Tim Cook, directorul General Apple pe tweeter. Apple este in parteneriat cu Product RED al lui Bono solistul formatiei irlandeze U2 din Dublin, de multi ani. In ultima luna Jony Ive a colaborat cu designer-ul Marc Newson in machetarea si vanzarea la licitatie de diverse produse, ce in final au adus un fond de caritate de 13 milioane dolari.

SURSA: www.cultofmac.com /01.12.2013/


CONTROVERSA PRIVIND LOGO-URILE, MASCOTELE SI PORECLELE INDO-AMERICANE IN EVENIMENTELE SPORTIVE SCOLARE.

In fiecare an scolar, dirigintii fac fata realitatii  si provocarii de a preda diversilor copii intr-o societate multiculturala. Invatamantul multicultural cere educatorilor sa examineze subiecte culturale diverse si sensibile. Asta implica a privi evenimentele contemporane si istorice din perspective variate si nu dintr-o singura perspectiva. Educatorii au responsabilitatea profesionala de a elimina rasismul in toatMascotae aspectele vietii scolare. Astfel ei nu vor ignora problemele inter-culturale, ci le vor transforma in subiecte didactice, le vor confrunta si adresa. Astazi un astfel de subiect controversat este utilizarea mascotelor, logo-urilor si poreclelor americanilor de origina indiana in evenimente legate de scoala. Sustinatorii de astfel de logo-uri si mascote afirma ca onoreaza astfel persoanele indo-americane, intruchipand traditii, partajand identitati culturale, si intensificand placerea de a face sport. Cu toate acestea efigiile dau nastere la stereotipuri rasiale, ca si la rememorari istorice de opresiune si insusire frauduloasa. Multi dintre americanii non-indieni pot fi neinformati cultural despre anumite simboluri indo-americane utilizate de chearleders si fanii echipelor sportive ce sunt mult respectate sau chiar sacre in multe comunitati tribale indo-americane.


SURSA: http://blackathlete.net /2013.11/


BOP DESIGN A DAT PUBLICITATII TOP-UL CELOR MAI BUNE LOGO-URI DIN NFL.

In plin sezon fotbalistic in Statele Unite, Bop Design ne impartaseste consideratiile proprii pentruNFL doua clasamente top 5 ale celor mai bune si celor mai rele logo-uri din NFL (National Football League). Critica artistica a fost realizata de creatorul principal Kara Jensen. Topul celor mai eficiente logo-uri este: (1) St. Louis Rams –logoul iradiaza putere si agresiune, cu exageratele coarne de berbece ca piesa centrala; (2) New England Patriots are un logo curat si totusi cu un design puternic pentru un nume ce reprezinta fondatorii Statelor Unite; (3) Dallas Cowboys –“Nu poti fi mai iconografic si minimal” a afirmat Jensen, despre logo-ul ce incearca sa ilustreze un cowboy actual si reuseste sa reduca totul la o forma de reprezentare simpla dar caracteristica; (4) Seattle Seahawks –sigla este aerodinamica, contemporana si cu o paleta de culori curajos aleasa; (5) San Diego Chargers –chiar daca numele este mai putin descriptiv, logoul compenseaza prin simplitate si o idiograma electrizanta; “NFL este plin de logo-uri reprezentand animale si obiecte ne-animate, asa ca cei curajosi au reprezentari ale energiei, puterii, a ceva intangibil” –a afirmat Jensen.

SURSA: www.virtual-strategy.com /28.11.2013/  




Scopul demersului architectural este ca prin forme si lumini sa fie create un cadru unic care sa ilustreze o parte din personalitatea locatarului, dar si sa produca o anumita stare.

Prin contrastul dintre forme si texturi se poate delimita orice spatiu care se poate imparti in functiuni, astfel incat  sa fie usor de perceput de la prima vedere.

Detaliile ajuta intotdeauna, insa nu trebuie sa sufoce compozitia urmarita, astfel incat cel mai mare accent sa cada pe proportionalitatea si geometria spatiului. Spatiul in sine trebuie gandit pentru prezent, dar fara a-i altera posibilitatile de a-l transforma in viitor.



“Less is more” Ludwig Mies van der Rohe
 
Campanie impotriva fumatului

Locul I - Ilustrare grafica a luptei impotriva fumatului juvenil

Organizator: European Commission’s Health & Consumer Protection Directorate (DG SANCO)
Partener:
European Youth Forum (YFJ)

De la idee la concept

Locul II - Concept de obiecte sanitare cu spatii de depozitare

Organizator: S.C. Romstal S.R.L.
Partener:
Trends and Ideas

Logo si design interior ofera clientilor consultanta in logo, design interior, rebranding, creatii logo, dar si in design, design logo, imagine logo.

Construit cu HTML5 si CSS3
Copyright © 2014 Fine Design Studio
Site-ul apare in Directorul Kappa