Logo si Design Interior.ro
  • Acasa
  • LOGO-URILE PENTRU A 150-A ANIVERSAREA A CANADEI SUNT TESTATE INAINTEA EVENIMENTULUI DIN 2017

LOGO-URILE PENTRU A 150-A ANIVERSAREA A CANADEI SUNT TESTATE INAINTEA EVENIMENTULUI DIN 2017

Guvernul Federal deja testeaza logourile pentru aniversarea a 150 ani a nasterii statului, in conformitate cu unraport alDepartamentului Canadian al Patrimoniului. Canada doreste un simbol care sa reflecte mandria, sarbatoarea, unitatea, tineretea si multi-culturalismul pentru aniversarea ce va veni. Desi mai sunt cativa ani, guvernul canadian pregateste deja identitatea vizuala si campania publicitara pentru evenimentul din 2017. Rezultatele focus-group-urilor au fost facute publice. Proiectul de cercetare, realizat de INS Canadian Facts Inc. la un cost de 40.000$, a fost testat pe grupuri unde canadienii au fost chemati sa evalueze cele cinci concepte. Frocus-group-urile din Montreal, Mississauga (Ontario) si Chilliwack (British Columbia) au realizat un echilibru de persoane pe sexe, venituri casnice si origini etnice. Niciunul din concepte nu a fost clar invingator, dar anumite calitati au fost consistent evidentiate, incluzand cele simbolizand celebrarea si diversitatea.
Acesta este considerat a fi modern, cu un design clar, dar unora nu le-a placut culoarea logo-ului spunand ca simbolizeaza Statele Unite, iar altii au afirmat ca seamana ca un puk de hockey.
Multa lume a simtit ca scutul simbolizeaza forta, securitate si mandrie. Altii cred ca simbolizeaza agresiune si militarism.
Aceasta simpla frunza de artar rosu-alb a adus multe voturi pentru ca se identifica cu Canada si pentru ca aduce aminte cu nostalgie de echipa de hockey a Canadei din 1972. Totusi a fost criticata ca fiind anosta si nu prea moderna. A fost pretuita pentru ca inspira o dispozitie de sarbatoare, dar unora nu le-a placut intrucat le aduce aminte de Disneyland sau de Canada Wonderland.
Unora le place intrucat frunzele de artar reprezinta cele 13 provincii si teritorii, simbolizand in acelasi timp unitatea, altii il gasesc prea demodat, searbad si confuz.
SURSA: http://www.cbc.ca/news/politics/ /04.12.2013/

"Cand tu construiesti o camera, tu construiesti si un caracter. Iar caracterul este puterea si intelepciunea unei case"

- Rose Tarlow



Scopul demersului architectural este ca prin forme si lumini sa fie create un cadru unic care sa ilustreze o parte din personalitatea locatarului, dar si sa produca o anumita stare.

Prin contrastul dintre forme si texturi se poate delimita orice spatiu care se poate imparti in functiuni, astfel incat  sa fie usor de perceput de la prima vedere.

Detaliile ajuta intotdeauna, insa nu trebuie sa sufoce compozitia urmarita, astfel incat cel mai mare accent sa cada pe proportionalitatea si geometria spatiului. Spatiul in sine trebuie gandit pentru prezent, dar fara a-i altera posibilitatile de a-l transforma in viitor.



“Less is more” Ludwig Mies van der Rohe
 
Campanie impotriva fumatului

Locul I - Ilustrare grafica a luptei impotriva fumatului juvenil

Organizator: European Commission’s Health & Consumer Protection Directorate (DG SANCO)
Partener:
European Youth Forum (YFJ)

De la idee la concept

Locul II - Concept de obiecte sanitare cu spatii de depozitare

Organizator: S.C. Romstal S.R.L.
Partener:
Trends and Ideas