Logo si Design Interior.ro
  • Acasa
  • BOP DESIGN A DAT PUBLICITATII TOP-UL CELOR MAI BUNE LOGO-URI DIN NFL

BOP DESIGN A DAT PUBLICITATII TOP-UL CELOR MAI BUNE LOGO-URI DIN NFL

In plin sezon fotbalistic in Statele Unite, Bop Design ne impartaseste consideratiile proprii pentruNFL doua clasamente top 5 ale celor mai bune si celor mai rele logo-uri din NFL (National Football League). Critica artistica a fost realizata de creatorul principal Kara Jensen.
 Topul celor mai eficiente logo-uri este: (1) St. Louis Rams –logoul iradiaza putere si agresiune, cu exageratele coarne de berbece ca piesa centrala; (2) New England Patriots are un logo curat si totusi cu un design puternic pentru un nume ce reprezinta fondatorii Statelor Unite; (3) Dallas Cowboys –“Nu poti fi mai iconografic si minimal” a afirmat Jensen, despre logo-ul ce incearca sa ilustreze un cowboy actual si reuseste sa reduca totul la o forma de reprezentare simpla dar caracteristica; (4) Seattle Seahawks –sigla este aerodinamica, contemporana si cu o paleta de culori curajos aleasa; (5) San Diego Chargers –chiar daca numele este mai putin descriptiv, logoul compenseaza prin simplitate si o idiograma electrizanta; “NFL este plin de logo-uri reprezentand animale si obiecte ne-animate, asa ca cei curajosi au reprezentari ale energiei, puterii, a ceva intangibil” –a afirmat Jensen.

SURSA: www.virtual-strategy.com /28.11.2013/

"Cand tu construiesti o camera, tu construiesti si un caracter. Iar caracterul este puterea si intelepciunea unei case"

- Rose Tarlow



Scopul demersului architectural este ca prin forme si lumini sa fie create un cadru unic care sa ilustreze o parte din personalitatea locatarului, dar si sa produca o anumita stare.

Prin contrastul dintre forme si texturi se poate delimita orice spatiu care se poate imparti in functiuni, astfel incat  sa fie usor de perceput de la prima vedere.

Detaliile ajuta intotdeauna, insa nu trebuie sa sufoce compozitia urmarita, astfel incat cel mai mare accent sa cada pe proportionalitatea si geometria spatiului. Spatiul in sine trebuie gandit pentru prezent, dar fara a-i altera posibilitatile de a-l transforma in viitor.



“Less is more” Ludwig Mies van der Rohe
 
Campanie impotriva fumatului

Locul I - Ilustrare grafica a luptei impotriva fumatului juvenil

Organizator: European Commission’s Health & Consumer Protection Directorate (DG SANCO)
Partener:
European Youth Forum (YFJ)

De la idee la concept

Locul II - Concept de obiecte sanitare cu spatii de depozitare

Organizator: S.C. Romstal S.R.L.
Partener:
Trends and Ideas